IVI TIPSAR!

Hej!

Jag brukar läsa storbloggarnas blogg och för någon dag sedan var jag inne på fokis blogg och såg att hon tipsade om redigeringsprogrammet Lightroom 3. Jag blev genast intresserad och testade det. Det funkar kanon!

Det är ett program som man använder när man vill redigera ljuset på bilden. Man kan välja fixa till klarheten, lystret och exponeringen på bilden. Man kan också sätta in några slags nyckelord (?) och sedan välja teman för bilden, som till exempel årstider. Jag tycker att det funkar jättebra och jag kommer i forsättningen att forsätta att redigera ljuset på mina bilder i framtiden. Det är ett program av Adobe Photoshop.


Här ovanför har ni en printscreen på hur programmet ser ut. Det är däremot lite svårt att lära sig hur det fungerar men övning ger färdighet! :)

Kommentarer
Postat av: jjosefine

sv; hejsan! du har en fin blogg du med =)

Pacman tröjan är köpt på sommaryran i Gävle , hehe :/

2011-04-27 @ 21:14:44
URL: http://jjosefinetorkel.blogg.se/
Postat av: 2219

Haha, taack. Din blogg är verkligen asfin ! :D

2011-04-28 @ 19:38:23
URL: http://tjugotvanitton.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fyf*n va duktig du är på att fota!!!

Du och jag måste typ ha en "fotodag" tillsammans ;)

Och gå förbi "henne" hahahaha XD <3333333

2011-04-28 @ 21:57:27
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket:D

2011-04-29 @ 06:53:48
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: lilli<333

Heej gmn! Skiit snygg blogg jue! Du får börja ge mig foto tips!! :*<3

2011-04-29 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0