Day 01 - Introduce yourself

Jag heter då Ivi. Eller kallas för det.

Är född på någongång på 1900-talet den 7 februari. I skolan har jag som ett litet 
gäng som består av mig, Melisa, Kajsa, Steffi och Alexandra. Vi är med varandra nästan hela
tiden under skoltiden. Älskar dom enormt mycket.

Min familj består av en mamma, en plastpappa & min lillasyster.

På min fritid så sitter jag vid datorn, fotar, pysslar & tecknar, är med kompisar, pluggar, dansar osvosvosv.
Är extremt intresserad av fotografi & tycker att det är rätt coolt att man kan skapa konst genom att bara
trycka på en knapp. De blir nästan ett foto som blir perfekt varenda dag. När jag blir stor vill jag typ bli fotograf, ehehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0