Day 03 - Your parents

Min mamma heter Biljana och är 37 år gammal. Hon är enligt mig det finaste som finns.
Hon kan ta hand om allt på en och samma gång. Dessutom gillar jag att hon har sin egna
klädstil. Hehe. När jag var liten kunde jag inte matcha olika kläder själv utan att allt blev rosa
& så .. minns då att hon försökte klä mig coolt och att jag fick någon stil. Tyckte däremot att hennes
kläder som hon valde var fula men om jag tänker tillbaka i dagsläge så var dom ju jättesnygga. :o

Min pappa heter Vidan och är 39 år. Mamma och pappa bor inte ihop så har inga minnen med dom tillsammans.
Men iaf .. min pappa är en omtänktsam person med glädje. Han har ingen humor alls vilket jag älskar.


Pappa.

Har dock ingen bild på mamma och så har jag inte heller hunnit fota någon. Social man är! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0