Христос се роди

Men tjenare alla min 100 000 followers ! :D

Idag var det serbisk jul, igår var det julafton. Dagen spenderades på en
shoppinggalleria och hos mormor. Köpte lite saker som jag behövde på shoppinggallerian,
bilder kommer nedanför. Fick även lite julklappar av familjen, fast det mesta fick jag när
den svenska julen var. Plattång av morsan iaf. Sen Guiness World Record bok av mormor och
sen massa hygien things av kusin. Så kul var det! <3

Headern kan dyka upp imorrn om jag hinner vara ute och fota annars kommer den
någon annan dag, håll utsik!



Nya uggs.
100 kr , skopunkten.



Glittrig bodylotion.



Mörkbrun/svart tonings färg. Om några dagar blir man mörkhårig! love it ♥



Tack mormor, love u ! <3



Nessesär, parfymer, läppglans , kunde dock inte motstå att köpa svampbob läppsylen, hihi ;)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Nog vet jag att kristus är född ! :D

2011-01-12 @ 14:42:00
URL: http://oliviaagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0