Bloggpaus!

Hej alla fina läsare!
Har funderat ganska länge och beslutat att jag ska ta en bloggpaus. Anledningen till det är att det är sommar och sol och då vill man ju passa på att utnyttja årstiden. Men en positiv sak är att jag håller på att göra en blogg med min kompis, namnet får ni veta snart så fort designen är klar. (Om några dagar). Jag ser att min statistik stiger och stiger för varje dag men aa.. Kommer kanske slänga in ett inlägg då & då men förvänta er inte något. :)

Ifall ni vill kan ni göra mig en tjänst: Alla som läser denna blogg, kommentera erat namn under detta inlägg så kan jag kanske säga till er när den nya bloggen kommer ut. Om ni har en blogg så får ni gärna länka den också! :)

Ha en superultraskitjätte bra sommar nu så kommer jag förmodligen tillbaka till höst! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Olivia!

2011-06-29 @ 12:14:15
URL: http://sundayss.blogg.se/
Postat av: Elif

Elif;)

2011-06-29 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0