♥Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.


Någon ful bild jag tog igår ..

Hey!

Imorse åkte Olivia hem och jag gick till skolan som vanligt. Kul att träffa alla kompisarna igen! Redovisade även spanskan med min studiegrupp och fick MVG. Duktig chey, hey hey. Nu har jag ingenting kvar att göra i skolan vilket innebär att de är rast hela dagarna lååååånga. mohahah. ne.

Till något lite negativare.. : Har blivit sjuk. Är superultramegaskit förkyld och det är inte kul. Jag som ville gå till thhaa school dom sista dagarna innan lovet. Blir nog frisk, får man iaf hoppas, hehe :D

Nu ska jag gå och vila, desperate housewives ikväll! Sista avsnittet. Måste bara medela att jag blev tårögd av förra avsnittet, det var så bra (!!)

Byebye ! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0