♥ Lite svar på två kommentarer! :)


Svar; Haha aa, den var jättebillig, 10 kr. Jag testade den igår och den funkade superbra men dock är jag inte så bra på
att bedömma sånt ^^






Hej Ellen!
Ja, jag brukar redigera mina bilder i gimp. Det är ett jättebra redigeringsprogram och tror även att det är en del av photoshop (?) Där brukar jag redigera kontrastet, ljuset, kurvorna osv. Jag önskar mig ett nytt objektiv, kanske ett macroobjektiv? Fast än så länge så använder jag 18-55 mm objektiv.

Besök Ellens blogg genom att klicka   
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRR

Kommentarer
Postat av: Adelia&Olivia

Hähä, nä mammas! ;)

2011-06-23 @ 16:53:08
URL: http://sundayss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0