Sunny day, :)


Photo taken by me , today 26/3-11

Dagen har varit allmänt långsam .. skulle vara med Aji men nejdå, hon kunde inte och ska kanske va med Eda senare.
Så dagen har spenderats framför datorn och så. Har även varit en duktig flicka och städat i mitt rum och rensat lådor.
Sen så fotade jag också lite ute. Men det finns ju ingenting att fota?! Har redan fotat vintern och nu så börjar ju snön också smälta men det är ju inge vidare att fotografera? :S
Längtar till våren och sommarN ! :D
Förresten så bytte jag ut den tjocka vinterjackan mot min gröna tygjacka och min svarta skinnjacka. Mina lila converse är också framme nu. Kanske kommer bild sen ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0