Svar på frågestunden !



Hejhej.
Jag gillar att teckna, vara med vänner, shoppa, fota, osvosv.
Njaa.. vet inte, de beror på vad man är sugen på, svår fråga :S
Jag tycker att jag är en duktig elev i skolan, menmen, de är ganska svårt att
bedömma de själv.
Ja det gör jag eller njaa .. vet inte om jag gillar den personen eller inte. Hemligt. ;)

Kram!




Vet nog inte det ... Berit eller nåt sånt ... nej Olivia heter hon men hon är inte bäst ;)




Hej, tack så mycket, kul att höra att du följer den!
Ja, jag gör oftast mina bloggdesigner själv men får även lite detalj hjälp av Olivia och Adelia.
Ja, jag går på dans vilket jag gjort nu i 5/6 år och jag går även på Karate. :)
Nej, jag är ingen plugghäst är bara allmänt duktig, ''säger vi'' . ;)
Kan väll börja med att visa upp flera bilder på dom eftersom att jag lackar naglarna typ varannan dag ..
Detta är mina nuvarande naglar :




Min lillasyster är blond och blåögd och en bild på henne kommer här:






Hejsan!
Helt ärligt så orkar jag inte visa hur jag fixar håret men kan säga att jag borstar ur det och plattar det sedan och till sist knyter jag upp det i en toffs. Inte så ovanligt ;)
Visst kan jag visa sminkprodukter jag använder:



Använder dock inte alla varenda dag.. Mascara ibland, brunkräm/foundation varje dag, concealer ibland, vit kajal penna typ varje dag och ögonbrynspennan ibland när jag vill fylla i kanterna längst ut på ögonbrynen. Behöver dock inte använda ögonbrynspenna eftersom att mina redan är mörkbruna. ;)

Tack för alla fina frågor!

Ha de bra! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska va naturlig bort med sminkrt(:

2011-03-26 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0