♥GONNA MAKE A NEW CHANGE


Bildbrist x1000000000

Söndags och måndags: I söndags hade jag dansuppvisning och det var verkligen superkul. Jag längtar redan till nästa. Kom hem runt åtta så då fanns det inget annat att göra än att gå och sova och ladda inför nästa dag.
Igår så var det skola som vanligt, jag pluggade engelska och sedan hade jag idrott. Idrotten gick jättebra och efter idrotten gick jag hem. På kvällen var det karateträning och det var också ganska kul. Efter träningen var jag helt slut.
Idag: Idag så har jag arbetat med teknik i skolan och det gick sådär. Jag och Melli skulle bygga en vagn men den blev heeeeeeeeeelt (fråga inte). Men slutet fixade sig, som tur va, haha. Nu ska jag joina duschen sen blir det desperate housewives resten av kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0