IT'S TIME


PH: Jag, dock är inte bilden redigerad.

Tjohej!

Igår: Igår var det en seg dag, men på slutet av dagen hade vi religion och historia prov. Så jag pluggade till det hela förmiddagen. Trodde faktiskt provet skulle vara svårare men det var ganska enkelt.. det tog ändå två timmar att skriva det. Det känns bra nu att ha det gjort!

Idag: Idag hade jag också ett matteprov som jag gjorde på 2/3 timmar. Det var lite jobbigt, men gick bra ändå! Hoppas på att få ett VG eller MVG. Gjorde även alla MVG-frågor förutom en som jag fattade såhär mycket av: ▄______
Träning idag igen, inte taggad, men ska gå och bli det nu, haha. Efter skolan åkte jag och bästavän och köpte godis och då träffade vi på de tre moderaterna, så vi snackade lite med dom, och gick hem.


Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0