NÅGON RANDOM RUBRIK 123


PH: Jag. Redigering: Jag Trevligt med bokeh i bakrunden, haha.

Hello readers!

Haft en bra dag? Det har jag iallafall
haft. Igår var jag hemma, var förkyld och så, så då pluggade jag hemma hela dagen, bl.a gjorde klart min svenska berättelse, gjorde turistbyrå dialoger, pluggade matte osvosv.
Senare på kvällen promenerade jag med Rosie. Det var la trevligt. Fotade även lite så nu är kameratanken full igen!

Skolan idag var rätt så okej, fast det var otroligt varmt! Tro mig, jag gick runt i shorts och tröja men svettades ändå.
Ändå så är det bara maj, hehe. Efter skolan åt jag mat och nu är jag här och bloggar. Träning ikväll. Är inte så taggad men det kommer gå bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0